Hemoroid Tedavi Merkezi Telefon Numarası Telefon Numarası
 Medical Art Hemoroid Tedavi Merkezi

Hemoroid ilaçları ile tedavi olur mu?

Tedavi;bir hastalığı iyileştirip eski haline getirmek şeklinde tanımlandığında hemoroid’in ilaçla tedavi edilemeyeceği ortaya çıkar. Çünkü kullanılacak ilaçlar hemoroidal hastalığa sebep olan bağ dokusu yıpranmasını ve damarlardaki genişlemeyi eski haline getiremez. Ancak kullanılacak fitil,hap krem gibi uygulamalar hastanın basur’dan kaynaklanan ağrı, yanma, kaşıntı, kanama, dolgunluk hissi gibi şikayetlerinin azalmasını sağlayabilir

Hemoroid İlaçları Şikayetleri Azaltır
Örnek vermek gerekirse, çürük bir dişinizin belirli sürelerde sancımasını gösterebiliriz. Kullandığınız ağrı kesici ve antibiyotikler anlık olarak ağrıyı durdurup, sizi rahatlatıyor olsada, o hastalıklı dişi düzeltme imkanı yoktur. Hemoroid ilaçları ağrı kesici niteliğinde olup, kullanmanız gerekirse bilimsel ürünler tercih ediniz.

Hemoroid İlerlemeye Devam Eder!
Şikayetlerdeki azalma hastalığın iyileştiği anlamına gelmez. Hatta hemoroidin derecesi bile değişmez. Basur ataklar halinde seyreden bir hastalıktır zaman zaman bulgularda artma olabilir. Bu dönemlerde uygulanacak sıcak banyo, krem, fitil, damar büzücü ilaçlar atak döneminde şikayetlerin azalmasına yardımcı olur.

Hemoroid Bitkisel Tedavi İnandırıcı Değildir!
Bitkisel tedavi seçeneklerinin ortak özelliği hepsinin % 100 tedavi eder gibi akla zarar iddialarıdır. Hiçbir tedavi seçeneğinde % 100 başarıdan söz edilemez. Ama şarlatan üreticiler kendileri bile inanmadığı halde insanların parasını çalmak için bu tür ikna edici sözler yazmaktadır.

Türkiye’de Satışı Yapılan Hemoroid İlaçları
Aşağıdaki listede hemoroid şikayetlerini azaltıcı olarak geliştirilmiş, tablet, krem ve fitil markaları bulunmaktadır. Tekrar hatırlatmak gerekirse bu ürünler hastalığı tedavi etmeyip, ağrı kesici görevi görmektedir. O nedenle fazla bir beklenti içine girmemelisiniz.

  • Daflon
  • Doxium
  • Anestol
  • Hadensa Pomat
  • Proctolog
  • Kortos
  • Hemoralgine

Hemoroid ilacı

Hemoroid hastalığından kurtulmak için bilimsel tedavi gerekmektedir. Bilimsel hemoroid tedavisinde uygulanan yöntem ve amaç hemoroid memesini besleyen damarı iptal etmek ve memeyi yok etmektir. Bunun için Lastikle Boğma RBL ve THD ameliyatı 10 dakika gibi kısa bir sürede gerçekleştirilmektedir. Medical Art Hemoroid Tedavi Merkezi ücretsiz muayene imkanı ve SGK anlaşmalı hizmeti ile İstanbul genelinde 3 farklı klinik ile hizmet vermektedir.

Hemoroid ilaçları ile tedavi olur mu? için 142 yorum yapılmış


Leyla

Merhabalar hocam, ben 22 yaşımdayım, 8 aydır makatta meme diye tabir edilen bi et parçası var, bi kaç ayda kaybolurdu ama bu son üç aydır hep var ve bu iki aydır da lavaboya çıkamıyorum, çıktığımda çok zorlanıyorum. doktora göründüm hemoroid başlangıcıdır dedi, iki krem yazdı. İki hafta kullandım, kullandığım sürede ağrı hiç çekmedim. Fakat kremler bitti şimdi tekrar ağrı çekmeye başladım. Ne yapmalıyım?? (teşekkür ederim)
Op.Dr.Adil Altınsoy(Proctoloji Uzmanı)
Şikayetlerinize göre o meme anal fissürün nöbetci memesine benziyor.Anal fissür ataklar halinde gelir ataklarda meme belirginleşir sonra kalıcı olması kronikleştiğini ve müdahale edlmesi gerekir.İlk seçenek botoks ikinci seçenek ameliyat.muayenenede anlaşolır

ahmet emin

Hocam iyi gunler ben bundan 1 ay once felan kabiz oldum ama baya bi ağir kabiz makat bolumunde diski baya bi sert oldugundan tuvalete cikamiyordum adini tam hatirlamiyorum ama doktor bana bi surup yazdi ve hepsini bi defada icmi soyledi oyle de yaptim kurtuldum daha sonrasinda bi kabizlik yasamadim ancak 2 gun once makat bolumunde bi şisme hissettim agri ve yanma vardi ve bu ertesi gun daha cok oldu ve yuruyemez oturamaz oldum makat bolumundeki o şişlik cok sert ve dokunsam patlayacak mis gibi bugun doktora gittim gozuktum bana Doxium 500 mg kapsul verdi ve bitanede krem verdi gunde 15 -20 dk da ilik su icerisinde oturmami soyledi fakat hastalimin ne oldugunu soramadim unuttum yada hatirlayamiyorum benim hastaligim basur mu acaba 19 yasindayim 57 kiloyum ve basur olma ihtimalimden cok korkuyorum sizce benim hastalim ne acaba hastane bizede cok uzak soramiyorumda nolur bi yardimci olun cok saygilar hocam
Op.Dr.Seher Şirin
Bakırköy Medical Art Genel Cerrahi Uzmanı
Hemoroid gibi görünüyor.Bazen böyle ani olan şişlikler anal hematomda olabilir.Muayene etmeden bir şey söylemek yanlış.Her ikisi içinde kabız kalmayın,bol sebze,salat ve lifli gıdalar yeyin,bol su için,yürüyüş yapın.Tuvaletinizi bekletmeyin,ertelemeyin,tuvalette ıkınmayın.
Geçmiş olsun

Yasin

Merhaba ben 17 yaşımdayım lise son ogrencısıyım ve 2 – 3 gündür makatımda bir kaşıntı hissediyordum onun dışında bir şeyim yoktu fakat bugün büyük abdestimi yaparken bir acımsı bir his hissettim ve temizlemek isterken bir şişlik ve bir miktar kanla karşılaştım daha sonra tuvaletten çıkınca o şişlik kayboldu. Bu basur mudur? Nasıl bir tedavi uygulanmalıdır?
Op.Dr.Nizam KURTDERE
Anal hematom olabilir,geçmezse muayene olmalısın.

meltem

Merhaba hocam su an erciyes üniversitesi 4. hemsirelik ogrencisiyim liseden beri hemoroid sıkıntım var. Fakat hiç muayene olmadim çünki rahatsızlık vermiyor bazı dönemler cok kanadıgi da oldu fakat ağrısı cok olmuyor.bazen ameliyat olmayı düşünüyorum ama sizin ondan önce Önerdiğiniz bi tedavi varmı siteyi görünce cok hosuma gitti her soruya cevap vermeniz şimdiden teşekkür ederim:) kolay gelsin
Op.Dr.Atilla KAYA
hemoroid çürük diş gibidir.ilaçlar ve yapılan uygulamalar sadece şikayetleri azaltır.hastalığın ilerlemesine engel olamaz.kanama nedeniyle öncelikle anoskopi muayenesi yaptırmalısınız.kanamanın altında yatan başka neden varmı araştırılmalı.muayene ile hangi yöntem yada yöntemlerle tedavi olacağınıza karar verilebilir.beslenme ve tuvalet alışkanlıklarınızı düzenleyin,acı ve baharatlı yiyeceklerden uzak durun.

halil

hocam merhaba 22 yaşındayım bir ay önce ve bugun büyük abdestimi yaptıktan sonra cok az bir kanama olduğunu mormalde agrı kaşıntı şişlik yok hemoroid olabilirmi hocam
Op.Dr.Nizam KURTDERE
Makatta kanamanın hemoroid dışında başka birçok sebebi var anoskopla muayene gerekir.

Kartal

Hocam bende 1 hafta felan önce başladı kanamayı farkettim doktora gittim krem yazdı kremle geçer mi ? İç hemoroid var bende
Op.Dr.Adil ALTINSOY
Şikayetler düzelebilir ama hastalık kalır

Mehmet

Hocam basur için doktora muane oldum 1 aylık ilaç kullanmami ve sonra tekrar gel dedi şişlik tamamen indi en ufak kabizlikta tekrar sisermi ameliyat olmadan tamamıyle atlatılır mi
Op.Dr.Nizam KURTDERE
İlaçla tedavide şişmiş olan hemoroidin şişliği azalır ancak memeler kalır ve bir süre sonra tekrarlar,ancak biz hemen ameliyat önermiyoruz,birçok girişimsel tedavi yöntemi var,rubber bant ligasyonu,infrared fotokoagülasyon,THD gibi.

Yanık

Hocam hiçbir şikayetim yokken sabah uyandım ve tuvalete gittiğimde makatta morumsu bir şişlik vardı şimdi ağrı yapıyor ve acı hissi veriyor ayrıca içe indirdiğim zaman biraz bekleyip tekrar çıkıyor doktora gitmedim 24 yaşındayım işim gereği sürekli taş ve toprağa oturuyorum ve günün 10 saati ayaktayım hemoroid midir kanama yok herşey bi sabah başladı daha önce şikayetim yoktu
Op.Dr.Nizam KURTDERE
Hemoroid gibi görünüyor,anoskopla muayene edip kesin tanı koyabiliriz.

emin

Hocam 19 yaşındayım basur etki eden hiç bi neden yokken bu hastalık nuksetti 1 hafta oldu makattta temizlerken meme diye tabir edilen et parçacığı elime geldi akabinde doktora gittim basur 1 evre teşhisini koydu bnde kanama ağrı filan yok tedavi verdi bi hap bi merhem lifli yiyecekler su spor bunları uyguluyorum titizlikle ılık suyada oturuyorum sabah akşam 20 dk hocam bu hastalığın evreleri varmış bi anda 1 evreden 2 veya 3. evreye birkaç gün içinde geçebiliyor mu uyguladığım tedavi 3 gün olmuştur bu uyguladığı tedavi ne zaman sonuç verir yada bu uygulamalarla hastalığı bitiremiyorsak direk dış basura döndürmeden bazı uygulanan yöntemler var aneztesi filan olmadan memelere lastik takiliyomus bunun gibi yollara basvuralim mi
Op.Dr.Nizam KURTDERE
Önce anosokopla muayene ile basurun seviyesini tesbit edip ona göre uygun tedavi seçeneği belirlenir.

fatma

ayak mayasıl ilaç isimlerini verebilir misiniz?
Op. Dr. Ali Rıza Şahap BARLAS
dermatologa muayene olmalısın